lørdag 31. januar 2009

Utfordring og header

Headeren min forsvant plutselig så da gikk jeg tilbake til en gammel en. Men er litt usikker på hvilken jeg bør ha. Hva synes dere, husene eller Bambi?
Fikk en utfordring fra Brigg hvor jeg skulle legge ut det sjette bildet på bloggen. Da jeg lette etter det, fant jeg dette festlige (bokstavlig talt :) bildet! Sånt blir jeg i godt humør av! Og under ser dere det sjette bildet. Det er av en flott vest fra 70- tallet som vi hadde i nettbutikken. Den er solgt og fohåpentligvis gleder den nå en liten jente. 70- talls barnetøy og stoffer/mønstre gjør meg også glad. Særlig hjerter og frukt. Jeg har noe gavepapir fra Ikea med hjerter på som jeg ikke har hjerte (ha, ha, det blei litt teit) til å bruke! Snodig... jada!




10 kommentarer:

Mari sa...

Jeg synes de husene er så fine jeg!! Og hvis du skal bruke den ramma rundt, synes jeg du kan fikse litt på Photoshop,så du får fylt ut hele ramma... U se? -men det spurte du jo ikke om...hahahaha :)

Jeg har hatt besøk av Fru Vims i dag. Nå er jeg i "møte-bloggere-siget". Neste gang er det kanskje deg :)

Klem M

Anette {foreldremanualen} sa...

Jeg stemmer for Bambi! ;-)

Jannicke sa...

...Bambi smeltet mitt hjerte også... Men det er ditt hjerte du skal følge ;o)

Karen Klarbæk sa...

Bambi....helt klart.

Karen

Bente sa...

Bambi var jo helt nyyydelig!!

PillePalle sa...

Husene! Husene! Husene! Hihi!

Hilsen fra Pillepalle

Maria sa...

Både Bambi och husen är fina, men röstar kanske på husen jag...

Anonym sa...

God morgen Marie :)Det kan nok hende det må hekles mer junkfood til ungdommene ja hihi!! Og ideen med lukt av tacos hadde vi akkurat snakket om og ledd av da du foreslo det hihi!!
Jeg hadde beholdt headeren med bambi på hvis jeg var deg..Den er jo nyyydelig og fargerik..
Har alltid likt husene dine godt også men siden du spør holder jeg en knapp på bambi ;)
Puten med applikert bambi var helt fantsastisk og jeg måtte innom nettbutikken og se om den var solgt..Hils moren din og si at jeg synes hun lager fantastiske ting!
Skulle virkelig ønske jeg hadde hennes talent på symaskinen!
Har vel sagt dette før, men en god ting kan ikke sies for ofte..eller hur? :)
Ønsker deg en fin dag og fin uke!
Klem fra Kardemomme :)

Solveig sa...

Vanskelig den der. Utrolig herlige begge to. Men kanskje husene?

Ninas Drops sa...

Knall fin den med Bambi synes jeg.
Drops.