søndag 25. januar 2009

Dr. Martens



På nittitallet gikk jeg på gymnaset og var virkelig inn i grungestilen, både musikke og klesstil. Og da var det Dr. Martens støveler man skulle ha! Jeg brukte min sommer som vinter og kastet de først lenge etter jeg hadde flyttet hjemmefra. Husker også at jeg besøkt Dr. Martens varehuset i London, tror det var ved Kennsington Gardens. Nå kunne jeg tenke meg å kjøpe et par til sønnen min og kanskje rosa eller de hvite til meg selv! Får se om jeg kommer meg til London en tur i løpet av året! God kvalitet er det i hvertfall:)









11 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Jepp
Husker disse skoene godt ja..
Herlig..Det er kanskje noen av de beste skoene jeg har gått med..he he..

Drops

prinsesselinn sa...

hei på deg.
Jeg er så enig med deg,
de var og er bare kjempefine,
Huset lå i covent garden, men ble lagt ned for ca8 år siden tror jeg.
desverre,
har selv de hvite du viser og høye svarte.
kjempefine.

Minmill sa...

Jeg var også en dr. Martens fan. Hadde de på til bukse og kjole og gikk med de hele tiden. Til slutt var de veldig utslitte. Men jeg husker jo at de var velding tunge. Mulig de har fått noen lettere modeller nå. De gule og rosa du viser kunne jeg tenkt meg. Ordentlig knasj....
Ha en fin søndag.

Lotten sa...

Åhh sådana rosa skulle jag vilja ha ;-) Jag önskade mig sådana kängor när jag var ung men jag tror aldrig att jag fick några...

Fru Fjeldhammer sa...

oh yeah, husker de tider... var jo i himmelen når jeg ankom den butikken i london!!

De hvite var jo ganske fine!!

og buffalo sko kom etter dr martins fasen...

klem

Brigg sa...

Ja det var tider det. Nirvana, pearl jam, batikk, flanell og dr.martens. Og den dr.martens butikken var jo lykken. Hmm..ingen dum ide å anskaffe seg fargede dr.martens. De kan jo brukes til både skjørt og bukse,sol og regn. Også blir de bare finere jo mer slitt de blir. Lurt lurt!

Anonym sa...

Takk for kozli melding på bloggen min!! :-))
Oj, nesten så jeg hadde glemt at det var en dr.martens`tid en gang..he-he. Ja det var tider. Hadde et par svarte jeg da. Veldig kule. Men jeg må si at det gjorde seg med litt farge på dem også!! Ha en super søndags kveld.
Klem fra retro-rikke.

Karen Klarbæk sa...

Jeg har allerede et par korte og et par lange i sort med sølv metalliv overflade.
De bliver mere og mere rå med tiden....og jeg bruger dem til kjoler og skørter....
Faktisk går jeg stort set aldrig i andet. Selv om sommeren....vi skal helt hen i juni/juli for at de bliver skiftet ud med sko.
Grunge...åh det var min yndlings stil.....lad det endelig komme lidt tilbage.

God uge
Karen

Brigg sa...

Utfordring til deg på bloggen min:-)

Maria sa...

Tycker att de är coola! Skulle kunna tänka mig att ha knallgröna!

yanmaneee sa...

supreme
supreme clothing
fila shoes
yeezy
moncler
coach handbags
yeezy boost 350
michael kors handbags sale
balenciaga triple s
air jordan