fredag 16. januar 2009

Corners from my home!

Jeg har ikke vist så mye av hjemmet mitt før, det er en god del som jeg har lyst til å forandre på. Men noe er jeg i hvertfall fornøyd med. Samboeren min satte opp en innebygd bokhylle forrige jul og det var godt da den kom på plass. Den hadde vi hatt planer om i 31/2 år, eller siden vi flyttet hit! T.T.T (Ting tar tid). Nå er det plass til mine favorittbøker og litt annet. Bildet er fra fjorårets kalender av Cecilie Ellefsen og fatet har jeg fått av moren min. Mønstret er svært populært har jeg skjønt og jeg bruker å legge øredobbene mine der...
Her er samlingen min av gamle barnebøker og litt papir ved arbeidsplassen på soverommet. Jeg har vært så fascinert av hodene til Tove og ble kjempeglad da jeg fikk tak i dette!

Speilet er fra et loppemarked og henger i gangen. I postkassen hadde jeg planer om å legge ubetalte regninger. Problemet var bare at jeg glemte å betale dem ;), så nå legger jeg postkort der i stedet! (Litt surrehue innimellom ...).


Og dette er fra kjøkkenet. I hyllen er det ting som gjør meg glad! Fine mønster og former. Cathrineholmbollen har jeg hatt lenge. Jeg fikk den av mormor da jeg flyttet hjemmefra som 19- åring og den blir jeg aldri lei! Skulle gjerne hatt en liten en i samme, men har ikke sett det noe sted! Stativet til kokebøkene er forresten et grytelokkstativ fra Ikea.



8 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Så mye fint! Artig speil!

Det mønsteret heter Clupea og er fra Figgjo Flint. ;-)

Ninas Drops sa...

Ja her var det mye fint gitt.
Drops spotter inn herlig gul postkasse (Lucie har rosa...men mamma drops vil nå ha guuuuul)..hm...

Synes speilet ditt var fint også. Og det så ut til å være mye fint papir der og ja..

Fine bilder fra hjemmet ditt.
Takk for titten hilsen Nina

Mari sa...

Åh, så artig å se :) Jeg vil se mer!!! :)Mye fint har du (dere..hihi...)

Det er lov å være selektiv når man skal vise bilder av eget hus. Det er MYE her i huset som liksom ikke egner seg i bloggen enda. Og jeg er stygt redd for at det blir leeenge til dere f.eks. får se bilder av yttergangen.. Vi snakker om bondeblå dør (på innsiden), bondeblå kjellerdør, teracottafliser og teracottafarget trapp... :S pyttsanndausen..

Brigg sa...

Åh her var det mye fint å se! Og kommentere!! Hvor begynne... Speilet!! Digg, diggere, diggest!!;-)
Fantastisk lur ide med Ikeastativet til diverse. Herlig Figgjodetaljer her og der! Og ja!! HELT FANTASTISK det hodet. Jeg leter også etter et slikt hodet. Hvor fant du det da? Bruktbutikk? Jeg har en hånd fra en utstillingsdukke. Den er også ganske stilig. Dukker vel opp på bloggen etterhvert. Mye fint her Marie i Wonderland. Gleder meg til mer:-)

Tove sa...

Så fine bilder! Kjøkkenet ditt ser utrolig kult ut! Så stilig med den rutete veggen:) Og mange kule ting du har, alt fra hodet:) til papir, fat og boller. Og bare tre og et halvt år for å få opp en list.. vi har en liten list i stua som jeg har venta 4 og et halvt år på at mannen min skal få gjort noe med... blir minst enda fem år til før han får gjort noe med den.. evnt ikke før den dagen vi skal selge.., hihi ( Har gitt opp..)

Håper du/ dere har en kjempefin helg!
klem

Anonym sa...

Å, jeg likte meg i hjørnene du viste frem, i alle fall. Herlig speil i gangen, og den lille postkassa har jeg aldri sett i gult. Kjempekul!

theree sa...

replica bags prada replica bags china replica bags vancouver

Unknown sa...

Resources gucci replica handbags visit the website best replica bags online Click Here Dolabuy Valentino