tirsdag 11. november 2008

Kart og plakatkunst

Har veldig lyst på et gammelt skolekar på sønnen sitt rom. Enn så lenge har jeg hengt opp et verdenskart kjøpt på posesalg på loppemarked. Jeg har bare satt det fast med nåler og håper det holder en stund i hvertfall. Den søte gitaren er en skikkelig gitar som han fikk av sin fars kusine i sommer. Veggene har jeg planer om å male i en mye lysere, nesten grå farge. De skal matche en lampe. Men det er ikke mye jeg får gjort om dagen. Får så mye mindre energi når det er så mørkt ute...

http://andreassamuelsson.com står bak disse fine tapetene. Man kan kjøpe posters på hjemmesiden hans. Jeg er glad i denne grafiske stilen hvor man setter sammen hverdagsprodukter til en god komposisjon. Digger det kjøkkenet også, så mye lys! Mitt har bare et vindu...








4 kommentarer:

TM sa...

Jeg har også lyst på et sånt gammelt skolekart, men vet ikke helt hvor jeg skulle hatt det... Fint med poster også da!

Sønnen min har forresten samme gitar.. ;-)

Karen Klarbæk sa...

Jeg er bare VILD med de ting du viser på bloggen....altid.

Jeg nyder at blive inspireret af dine indlæg på bloggen.

Tusind tak for en god blog.

Karen

Anonym sa...

Kart er så lekkert!! Har du sett inne hos Vintage Victoria? det ligger link på bloggen min til henne..Hun hat tapetsert en hel vegg med verdenskartet..Kjempelekkert!!
Ha en fin torsdag :)

Anonym sa...

Åhå, en sån där klotlampa har jag. Tyvärr har vi så lågt till tak i det här huset så den får ligga i källaren tills vidare. Vi hade två, men vi bytte en mot ett linneskåp från 50-talet. Så den hänger nu i ett hus byggt och bebott av min bästa kompis.