tirsdag 4. november 2008

Funny!

Altså, jeg liker ting fra 70- tallet, men mange hadde ikke særlig god smak da. Mye er fint i kombinasjon med hvitt synes jeg. På 70- tallet derimot skulle man gjerne ha mønstrete gardiner, mønstrete tapet, helt gulvteppe og alt i enten grønt, brunt eller oransje! Ingen ting syntes jo, en slags kamuflasje! Denne siden hvor bildene er fra er så morsom. Check it out og le http://omodern.com Og hva er det med den pelsen! Hadde jeg vært barn og våknet til noe sånt hadde jeg blitt livredd!


Grønt er skjønt! Mathcer bilen.
Min bestevenninne har tatt over en leilighet etter sin farmor og der er det denne fargen på sanitærutstyret. Uff så ekkelt det er med teppe på badet! Yuck ;)


Love the hair!


6 kommentarer:

TM sa...

Guri, det første var skikkelig fælt... Ha ha! Når det gjelder grønn vask, badekar og toalett - så hadde vi det hjemme da jeg vokste opp! Det var meget moderne på slutten av syttitallet! :-D

Karen Klarbæk sa...

Ja, sligt havde mine forældre også...grønt i badeværelset.

I love the hair too.

Karen

Brigg sa...

Hahaha..skikkelig bra. Er jo dyret fra the neverending story! Vittig side...men kan dra ut litt inspirasjon derfra da! Mye fine mønstre og farger her. Og ser at de allerede da hadde de store tall som dekorasjon i huset!

Den gode feen sa...

He he he, eg hadde ein pelskledd grønn lenestol som liten. Og den hadde slike plastikkauger i nedre kant. Skal sjå om eg ikkje får tatt bilder av den neste gong eg er på loftet til mamma :)

Anonym sa...

Hihihi!!!Ikke alt var like fint på 70-tallet nei..
Jeg husker godt at hvitevarene var røde ellr grønne mange steder..
Bandet i blå dresser og hockeysveiser var til å dø av hahaha!!!
Enig i at Louise campbell er bra!!!
Hun er min favorittdesigner også og jeg har skrevet innlegg om henne flere ganger..ha en fin dag Majamysil :)Klem fra Kardemomme som må løpe til bussen nå :)

Gamlå sa...

Leeeer, ja det er ikke alt som er like lekkert fra de 70 årene.
hilsen Gamlå