onsdag 29. oktober 2008

Inspirasjon på en onsdag

Dette morsomme kattetermometeret fant jeg på loppemarked for en femmer! Måtte bare ha den! Dama som solte den så litt rart på meg .Jeg har av en eller annen grunn forkjærlighet for litt snåle ting! Ganske barnslig sånn kan du si.
Magasinet Familyliving slutter aldri å inspirerere meg. Jeg synes de er gode på å lage egene saker og å følge med på nye trender og produkter. Rom123 bruker litt mange saker som jeg har sett før! Begynner å bli litt irritert over at det i hvert nummer er flere artikler som jeg har sett i danske Boligliv. Siste nummer var det 3 artikler som har vært publisert i Boligliv før!

Denne svenske boken om hekling må jeg skaffe meg. Har sett noen bilder og den ser svært lovende ut.


Og til sist litt ganginspirasjon. Stilig med få og enkle midler, så gjennomført!



8 kommentarer:

Mari sa...

Jeg har, på tross av at jeg sjelden handler så mange interiørblader, også lagt merke til det der du. Fryktelig irriterende. Det MÅ da være mulig å finne noe annet, kanskje til og med her til lands?!

Den gangen var herlig! Akkurat hva jeg trengte å se nå!

Klem fra MAri med blå dør og elendige løsninger i gangen :(

Rikke sa...

He he..det er sånne funn man blir så glad av:)

ELLE interiør er litt irriterende også, akkurat som de får veldig godt betalt av visse interiørbutikker og merker siden jeg ser de samme tingene igjen i flere utgaver....hmmm...sånt blir jag litt lei av, blir jo ikke sååå inspirert av det! Men de har jo også mange fine og inspirerende artikler da...men de kan godt være litt mer kreative!Er iallfall min mening:)

TM sa...

Takk for inspirerende bilder (vil se mer! ;-) )

Enig i det du sier om at det er litt for mange gjengangere i bladene. Ser også ting der som jeg har sett på bloggene for flere måneder siden...

Lotten sa...

Vilken härlig katt termometer! Jag älskar oxå Family Living föralla fina bilder och hem;-) Tack för inspirerande bilder - hallen var ju för härlig!

Karen Klarbæk sa...

Den bog ligner en jeg bare SKAL have fingre i....

Dejlige billeder du viser.

Brigg sa...

Stilig kattetermometer!! Og fine bilder:-)

Anonym sa...

Hei du..Artikkelen om Emma Hamberg har vært publisert i Skøna Hem en gang før og jeg synes den artikkelen var så fin at jeg har gjemt på den..Boken du viser fram
har jeg kjøpt og jeg må si at jeg ble veldig skuffet!
Den så så lovende ut, men inni fant jeg lite av interesse :(
Prøv å få tatt deg en titt på den i en bohhandel før du bestiller..
Det kan jo hende at du liker den bedre enn meg da..Ønsker deg en fin Halloween :)

Villblomsten sa...

Masse flotte bilder :-)
masse inspirasjon :-)
Takk :-)