tirsdag 27. mai 2008

SOFO




SOFO (Söder om Folkungagatan) er et samarbeid mellom butikker på Söder i Stockholm og vel verdt et besøk.
Her finnes det mange spennende butikker, blant annet Coctail og Rakkarungar som bildene er fra. Se http://www.sofo.se for fullstendig liste. Blant annet mange designbutikker, secondhand og gallerier. Stockholm er en veldig vakker by synes jeg, med variert bymiljø. Var der i fjor og vil tilbake i år også!
Jeg får så lyst til å reise når det nærmer seg ferien. Har også Amsterdam på lista i år. Noen tips?

2 kommentarer:

Kardemomme sa...

Men jøss! Den butikken dukket opp i en annen blogg også og jeg ble helt revet med!! Sååå utrolig fargerik og lekker :)Vet du hva, min yndlingsby er Stockholm..Jeg har vært der mange ganger for å bl.a besøke Rosendals trädgårdscafe som er en perle!! Dessuten er det så mye butikker og koselige cafeer som man kan ønske seg..Cafeen på Moderna museet er også en hit!!! Jeg merker at jeg lengter tilbake når jeg begynner å snakke om det!!! Håper det er greit at jeg linker deg..ser at vi liker mye av det samme! Så gøy!!Klem fra Kardemomme

pethi sa...

Web Site go to these guys visit their website Bonuses find this you can find out more