torsdag 8. mai 2008

More lovely books!


Disse bøkene er japanske og har bilder fra Stockholm. Har ønsket meg dem en stund og i dag fikk jeg fatt i Stockholm apartments! Dette var på Designtorget på House of Oslo. Den øverste hadde de desverre ikke. I samme serie finnes mange bøker med spennende interiører fra Paris, London og Amsterdam. På http://paumes.com kan man se mer. Ikke lese da skriften er japansk. I bøkene forstår man ikke hva som står, men bildene er nok for meg! Samtidig bestilte jeg to nye magnetlamper på Illum!

2 kommentarer:

BeBe`s blogg sa...

Syns det var så artig med den dukkevogna på forsida av boka. Ei presis likedan har jeg fra min barndom på -60 tallet.

Prinser og Prinsesser v/ Irene Brenna sa...

Barneboken ser veldig interessant ut. Du får fortelle om du får tak i den og tipse oss andre om hvor :-)