onsdag 18. november 2009

Boligliv og norske blogger


I flere år har jeg hatt Boligliv som et av mine favorittblader. Og veldig mange ganger har jeg sett reportasjer derfra senere i norske og svenske blader, noen ganger et par år etter. Boligliv tilfredsstilte mitt behov for farger og former i en tid da alt interiør her hjemme dreide seg om minimalisme eller shabby chic og det inspirerer meg fortsatt! I dag fikk jeg en telefon fra mamma hvor hun fortalte at bloggen min var nevnt som en av flere norske favoritter på nettsiden og det er jo kjempeartig! Gå inn og les om du vil her! Du finner blant annet og så Kardemomme, Borghildpia, Mina og Fryd&design. I tillegg er det andre gangen nettbutikken er nevnt på hjemmesiden deres . Jeg må si jeg er smigret:)


Om  du vil og har et godt tips til julepynt kan du også få vist det fram der. Så kom igjen alle kreative julesjeler, her kan du få litt blest!

8 kommentarer:

Tove sa...

Så morro!! Gratulerer! Boligliv er et av mine absolutte favorittblader også:)

Takk for mumi tips forresten, har ikke hatt tid til å se på det enda, men skal gjøre det:)

Kardemomme sa...

Ja dette var virkelig morsomt :)))
Særlig gøy er det fordi det bladet er mitt favorittblad nr.1 her i verden! Gratulerer til deg og moren din også!! Moro at dere er med for 2 gang! Klart det er smigrende! Og velfortjent :))
Jeg har ikke vært blogget noe særlig i det siste grunnet sykdom her men skal se å få ut et innlegg snart igjen. Fikk jo litt ny motivasjon i kveld :))
Klemmer fra Kardemomme :))

Unknown sa...

Ja er det ikke hyggelig :)
Jeg ble så glad da jeg fikk mail fra de om å bruke bilder. Jeg elsker det bladet :)

Nå skal jeg inn å titte i butikken din. I skuffen til Alma ligger en nydelig Bambikjole som hun fikk da hun ble født. Den passer perfekt nå og blir nok julens hit :)

Ha en super torsdag!

Ü Jeanette

Minmill sa...

Så gøy! Gratulerer med fin omtale på Boligliv sin nettside. Det er jo flott å få skryt, og et hint om at det du driver med er riktig. Boligliv blir flittig lest her hjemme, spesielt nå før jul. De har så masse spennende tips som jeg kommer til å kopiere. :)))

tavelhus sa...

Vad roligt!
Boligliv är min favvo!

Ninas Drops sa...

Ja guri, kjempegøy.
Hipp hurra. Så moro.
Stå på jenter.
klem
Drops

Karen Marie sa...

Hvor er det sjovt, du bruger jo min fugl fra Boligliv:0) der kan man bare se, som den flyver omkring:0)

yanmaneee sa...

christian louboutin outlet
nike air force
jordan shoes
moncler coat
golden goose sneakers
nike basketball shoes
adidas nmd
balenciaga
retro jordans
supreme outlet