onsdag 7. mars 2012

Vår?

Jeg håper dette er det siste snøfallet for i år! For i dag har det jammen vært surt og ekkelt ute med piskende snø. Jeg fyrer i ovnen og drikker te mens snøføyka uler utenfor huset. Vel, da får man drømme om sommer og håpe at lunefullle mars måned får bestemt seg for å være en vårmåned. Dette serviset "Midsommar" av Marguerite Walfridson for Ikea, hadde foreldrene mine da de var nygifte. Pappa har noen deler forsatt, men de er ganske slitte av uttallige turer i oppvaskmaskinen. Det er veldig fint synes jeg og jeg skulle gjerne hatt det selv. Kan bare huske at jeg har sett noen slitte tallerkener en gang på loppemarked. Noen som kjenner det igjen?

2 kommentarer:

sa...

Ønsker deg en herlig torsdag ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Anonym sa...

Disse er såååå fine!! Min søsters svigermor og -far har mange av disse på hytta! Skulle ønske IKEA ville lage slike flotte ting igjen jeg :-)Benthe