mandag 31. mai 2010

Basketcase?

Jeg synes disse kurvdyrene var kjempesøte og skulle gjerne ha hatt disse til å oppbevare leker i. De er fra Potterybarn, men om noen har sett noe lignende her hjemme så si i fra. Ellers minner kurv meg veldig om 80- tallet, husker jeg hadde hvite kuvmøbler på jenterommet. De ble sprayet grønne på 90- tallet og var faktisk med meg til min første leilighet som hadde oransje vegger!?! Tror fler og fler kommer til å la kurv være kurv og treverk være treverk i tiden fremover, by the way...

2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Artige kurver:)
Treverk som treverk er visst trendy igjen, så jeg i siste... hvilket blad var det igjen, da? Samma det;)

Green Day utga for øvrig låta Basket Case i `94;) *mimrer tilbake til tenårene*

Ha en flott kveld:)