lørdag 7. februar 2009

Inger Waage

Dette fatet, signert Inger Waage fra Stavangerflint, arvet jeg av farmoren min for ganske lenge sien. Jeg har alltid likt det godt, men har ikke visst så mye om det. Nå vet jeg at det er håndmalt og signer Inger Waage. Oppdaget en god side om hennes arbeider for Stavanferflint (og det er mye). Kanskje du har noe derfra? Sjekk siden http://gratisnettside.no/stavangerflint
Jeg kjøpte denne vasen på QXl og trodde den var mye større. Ble litt skuffet da jeg pakket den opp, men nå synes jeg den er veldig søt. Gleder meg til å sette ekte bjørkekvister i den!

3 kommentarer:

Brigg sa...

Geniaaaal vase!! Akkurat som jeg liker det. Funksjon, humor og dekorasjon han i hand. Ja, den hadde vært ekstra tøff som skikkelig stor! men uansett: bra kjøp! Gleder meg til å se med kvister i.

Janne sa...

Kjempefint fat du har! Jeg har en Waage-bolle som min bestemor også hadde - den óg med fuglemotiv. Veldig koselig.

yanmaneee sa...

kd shoes
fitflops sale clearance
nike air max
supreme clothing
yeezy shoes
curry 6 shoes
off white hoodie
jordan 4
yeezy boost 350
longchamp handbags