mandag 19. november 2012

Korres



Jeg liker å lese ulike typer blogger og har et knippe favorittblogger som er svært ulike, men som alle skriver om ulike emner som interesserer meg. En av disse er Ladybirdsnest, som jeg har lest lenge. Hun kommer ofte med anbefalinger om skjønnhetsprodukter som jeg aldri har hør om og sånn hadde det seg at jeg prøvde ut det greske merket Korres. Til nå har jeg prøvd bodylotion og showergel med guava og i går kjøpte jeg også en shampo og en balsam. Uten parabener, ikke testet for dyr og ellers organisk, er dette et fint merke for meg. Det selges hos blant annet Vita og jeg har satt ansiktspleie på ønskelista. Anbefales på det varmeste, uten å være sponsa ;) 

1 kommentar:

Fabrikken sa...

Har hørt mye skryt av dette. Kanskje det er det jeg må teste ut neste gang :)

Ha en fin tirsdag. Og ta gjerne turen innom meg og ble med på GIVEAWAY :)

Klem Lene