onsdag 4. april 2012

Velholdt 80- talls





Vi er på boligjakt og jeg er daglig innom Finn for å se om det finnes noe av interesse. Det gjør det jo, men det meste er enten for dyrt, for lite, ligger på feil sted eller er i for dårlig stand. Vi skal flytte til Nøtterøy/ Tønsberg og i går dukket dette interessante huset opp som jeg måtte dele med flere. Huset ser innvendig ut som det er fra et Bonytt fra 80- tallet og er svært gjennomført med alle de riktige detaljene. Designklassikere, kunst og grafikk og mange fine løsninger i absolutt alle rom. Huset har ikke den romløsningen vi er ute etter og jeg tror faktisk ikke jeg kunne ha latt være å male all furua hvitt. Noe jeg faktisk ikke synes man bør gjøre med dette huset! Jeg håper det flytter inn noen som kommer til å bevare stilen og la den leve videre. Forresten så skal jo furu være det nye hotte og kanskje kan dette ineriøret komme i Bonytt 2012? Se mer her.