torsdag 6. oktober 2011

Min mormor er død

Min kjære, vakre og snille mormor er død! Hun sovnet inn på sykehjemmet i går 91 år gammel. I de siste par årene har hun ikke hatt det så godt så jeg vet at hun har det bedre der hun er nå. Det er en trøst, men alikevel er det vemodig og trist at hun er borte. Hun var en dame med sans for stil, alltid velkledd og matchende. Hun var veldig flink til både matlaging og håndarbeid og jeg har blant mye annet dette slumreteppet hun laget til meg og oppskriftpermen hennes. Minnene er mange og jeg gjemmer dem i hjertet mitt for evig og alltid. Hvil i fred du kjære mormoren min!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kondolerer. Fint bilde av hva jeg antar er mormoren din. Vakker.

Unni Strand sa...

Det var trist. Men det var fint å høre litt om mormoren din.
Kvinnene før oss har vært med på å skape oss. Så mye nedarvet kunnskap og kjærlighet vi har fra dem.

rett og vrang sa...

Du var heldig som hadde henne så lenge og har gode minner fra da hun var frisk og rask.Det er en mager trøst,men...Ha det så godt du kan!

Tuppelura sa...

Så trist, Marie!
Fint at duhar gode minner å ta med deg videre.