torsdag 19. august 2010

Trendspotting

Ok, forhåpentligvis er det en god stund til kulda biter seg fast her oppe i Nord, men jeg har vært på trendspotting på nettet! Og kan love at lappland er det nye store inne naturmaterialer. Du har kanskje sett lysestaker laget av liggende gevir før,? Nå kommer lysekrona! Lavet av Annika Brännström for Laplanddesign. Stemningsfult og tradisjon sammen med nyskapning. Jeg kunne også gjerne ha tenkt meg et slikt tinnbrodert armbånd i skinn. Tror gevir passer supert med litt metall, industri og grafisk stil!

1 kommentar:

Sissel sa...

Jeg synes gevir er skikkelig kult jeg! Kunne godt tenkt meg å ha et på veggen:) Onkelen min jakter og jeg sendte en melding til ham for noen år siden og spurte om jeg kunne få et han hadde til overs! Fikk aldri noe svar, så det betyr vel nei? Kanskje jegere aldri har et gevir "til overs"...?
Uansett, kunne godt tatt til takke med et elghode også, men der satt mannen foten ned. Han mente veggen ville rast sammen om vi skulle skrudd fast en elg på den. Makan til negativ tenking...;)