mandag 21. juli 2008

Ønskeliste!

Har nettopp kommet hjem fra en ukes ferie på svenskekysten hvor vi holdt på å blåse bort. I hytta vi hadde leid var det en slik lampe, Bumling fra atelier Lyktan, som jeg har veldig lyst på. Fantastisk fin form! Noen som vet om den selges i Norge?
http://www.designista.se har mye fint. Blant annet denne tapeten, Storskogen. Lurer på om jeg skal kjøpe den i lysegrått. Må tenke litt på det...
Magasinholderen er heller ikke dum, liker godt den grafiske formen.
Esker i lakkarbeid til for eksempel sukker.
Denne ideen får meg til å drømme om et eget garderobe/ omkledningsrom....;)

1 kommentar:

Mari sa...

Åh, fancy-schmancy lampe!!! Aner desverre ikke hvor den selges men...

Tenk den som har eget omkledningsrom a!!! Selv måtte jeg ha investert en del på klær også, for det er jammen meg ikke mye av det i min garderobe om dagen... :(

Takk for lykkeønskningene!