torsdag 11. oktober 2012

Åh, jeg vil ha en jakke med grønlandsmønster i disse fargene! Så fresht! Ønsket meg først en jakke i grått, hvitt og sort, men dette er jo ssååååå mye finere :)
Hva er det med alle disse genserne rundt om forresten? I fjor fant jeg bare gensere i butikkene og jommen er det slik i år også. Jeg liker best jakker, får litt klaus av å ha ull helt tett opp til halsen og symes ikke jeg kler det så godt. Mister innsvinget i livet og det liker jeg ikke, er vel ikke bare meg som synes det er lite kledelig?  I tillegg er det så mye akryl der ute at jeg får mark! Nuppete klær og elektrisk hår er ikke min kopp med te må vite. Jeg hørte foresten en tenåringsjente på et loppemarked engang som spute vennina si om hun hadde hørt om den nye typen sau, akrylsauen !?! Neste år kommer vel polyesterkua?

1 kommentar:

Malla sa...

For en lekker genser. Heldig den som er flink til å strikke;) Ull er tingen, helt klart;)

Fin fin fredag!

-malla-