fredag 8. juni 2012

Fru Blom og tak over hodet


Vi slipper å være hjemløse i sommer for nå har vi kjøpt 1. etasje i et gammelt sveitserhus. Ikke hundre prosent hva vi var på jakt etter, men etter å ha veid for og i mot ble det kjøp til slutt. Vi kan overta allerede 1. juli og det er vi glade for:) Nå gleder jeg med til å finne ut hvordan vi skal ha det! Jeg tenker at vi må bo oss inn og se hva vi får behov for før vi kjøper en masse. En ting jeg vil ha, og som har stått på vent, er nytt spisebord med plass til mange. Før jul så jeg Fru Blom sine fine bord på Dejm og var bokstavligtalt solgt. De er knallfine! Jeg tenker at vi kommer til å bestille et med stålunderstell. Mer info: Fru Blom.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Sååå fint det var her!!

Tuppelura sa...

Gratulerer med nytt sted å bo. Så spennende!
Hadde vært kos og treffes snart altså. Lenge siden sist.

Lekkert bord forresten! :)

Portofritt sa...

Heisan,
Takk for hyggelig heiarop. Jeg heier selvsagt på deg tilbake.
Nettjournalistikk blir sikkert bra. Jeg tok også featurejorunalstikk på den måten, og det funket veldig greit, var lærerikt og spennende!
Heidi

thysaez sa...

replica bags cheap zeal replica bags replica bags bangkok

Unknown sa...

Discover More replica gucci handbags why not try these out replica wallets see post high quality replica bags