søndag 6. november 2011

Loppefunn





For noen uker siden var jeg på det lokale loppemarkedet og fant noen skatter. Jeg har mye i skuffer og skap og siden vi har flytteplaner så skal det litt til før noe består "må jeg ha denne"- testen :) Serveringsbollen øverst er stor, men mangler lokk og er "Victoria" av Turidesign. Denne har jeg planer om å ha krydderurter i og for 40 kr fikk den følge med hjem. Barnelampen er veldig søt og har en rød holder i tillegg og er til å henge over sengen. Ricebollene var nye og noe jeg alltid har bruk for. Julekulene snakker jo for seg selv og jeg synes 30 kr var rasende billig, selv på loppemarked.

1 kommentar:

Marit sa...

Den bollen er "Lotte" fra Figgjo/Turi-design og den er fiiiiin. Har maken.
Og de julekulene. Så søte. Passer jo utmerket å finne det nå før jul.

God søndag.