lørdag 13. august 2011

Retro girl


Jeg elsker vintage til de små! Særlig 70- tallets fantastiske bukser og mønstre. Vesla mi er smal og sklir rett inn i stilen for dessverre er mye av dagens moteklær for vide for henne. Denne buksa dukka tilfeldigvis opp på syrommet hjemme hos mormor her om dagen og jeg tror vi har kjøpt den en gang på myrorna i Stockholm eller Göteborg. Veldig heldig at vi fant den nå før den er for liten, den er så skjønn med nydelige borderier. Knappene skal flyttes opp litt så hun vil ha den en god stund fremover. Og jeg håper den passer neste sommer også for disse flotte tresandalene dukket opp til salgspris på Hm her om dagen. De er i ekte skinn og tre, og laget i Sverige. Ligner helt på mine sorte Hasbeens sandaler som jeg har hatt nå i tre sesonger og elsker og gå med. Blir hun ikke fin?

3 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

vilka söta kläder! mysig blogg! hittade hit av en slump. Önskar en härlig kväll! / emelie

Fargebarn sa...

Hun blir ok nydelig.
Det var en herlig retro bukse.

Anabelle sa...

I absolutely love these shoes!! Why don't we have the same at our H&M here in France???

I fell upon your blog thanks to Emma, from Mylittlenutmeg, and I love your pictures and your spirit, even though I can't read Norvegian ;-)

This baby kitchen bellow is just so so cute!

Feel welcome to visit me :-)