torsdag 5. mai 2011

Til Kongens by!






I morgen drar jeg en tur med hyggelige kollegaer til København for litt sosial hygge og shopping! Vi drar en tur hver vår og har gjort den i en del år når. Jeg er som de fleste nordmenn glad i København og har vært der mange ganger, sist i sommer. På de få timene vi har i land må jeg innom mine faste butikker og her er et knippe av dem, samt en ny. Jeg pleier å gå langs Strøget og i sidegatene rundt. Jeg går alltid først innom Urban Outfitters, Søstrene Grenes og Zara. Noen ganger også HM, som har litt annet en hjemme. Videre er jeg innom Tiger, Notre Dame og Politikens Boghall. Jeg pleide også å gå innom Creme de la Creme ala Edgar, men den har flyttet. Men i år vil jeg gå innom Butikk NØ og Retro Villa og det gleder jeg meg til. Handlepenger er oppspart og humøret på topp. Skip o´hoi!

Ingen kommentarer: