torsdag 2. desember 2010

Mikkes Kokebok


Jeg har lykkes å få tak i mange barnebøker jeg husker fra min egen barndom på loppemarkeder. Jeg tenkte jeg skulle vise dere noen av dem og først ut er "Mikkes kokebok". Riktignok er mitt eksemplar på dansk, men det spiller ingen trille. Jeg vet ikke hvem som hadde denne boken og jeg har aldri hatt den selv før nå. Husker at jeg likte bildene svært godt og at man fikk vann i munnen. Bare se på Snipp og Snapp sine cupcakes!  I boken finnes mange oppskrifter og jeg har ennå ikke prøvd noen av dem. For jeg liker den på grunna av illustrasjonene, gode gamle Disney. Noen andre som husker denne?

5 kommentarer:

Unni Strand sa...

Åja! Broren min fikk den til bursdagen. Jeg var for liten og var veldig misunnelig.
Men jeg tror vi brukte den litt alle sammen.

Marit sa...

Jeg har en slik jeg også. Laget et lite innlegg om min helt i starten da jeg begynte å blogge. Fantastisk søte bilder. Husker jeg kunne sitte og bla og bla i den da jeg var lita.

Siri @ Strikk og tøys sa...

Så gøy! Jeg hadde ikke denne selv, men har sett den tidligere. Veldig fin!

Christine C sa...

Ja denne fine boka husker jeg godt. Naboungene hadde den da jeg var liten, og vi prøvde oss på epler med karamelltrekk (så vidt jeg husker) uten større hell (tror vi brukte 20% eddik i glasuren og det var ikke veldig godt nei, hehe). Takk for hyggelig bokminne :-))

seses sa...

see here address reference Visit This Link Related Site why not try here