mandag 25. oktober 2010

Oppbevaring og loppemarked

I helgen har jeg vasket en av to militærkasser som jeg fant i conatineren i nabolagsopprydningen. Planen er at den nå skal huse lego og den slags. Tenker også på om jeg skal kjøpe hjul og sette på, de har noen fine på Clas Ohlsson. Jeg fikk også med meg et loppemarked i helgen, både lørdag og søndag. Lørdag hadde jeg med barna og det var litt vel masete, men søndag ruslet jeg rundt i fred og ro. Da fant jeg blant annet denne fine krukka av Turi- design. Jeg så forresten en artikkel og et nyhetsklipp om henne her om dagen. Klikk på linken så får du også se:)

2 kommentarer:

Hellohello baby sa...

Hei!
Tenk at du fant dem i en kontainer! For et treff!
Lysfatet kom i posten i dag! Tusen takk! (Jeg kastet meg over nettbanken, for det hadde jeg helt glemt.... men sjekk de neste dagene. Fint å vite at det har kommet inn på rett sted:) ).

Ha en strålende dag! :)

Unni Strand sa...

Da jeg var liten jobbet foreldrene mine i militæret. Så vi hadde tidligere amunisjonskasser som lekekasser. Legokassa var malt oransje og jeg husker fortsatt lukten av lego og sponplate. Jeg tilbrakte mange timer med å krafse i den kassa. Under lokket hadde søstera mi skrevet, med kulepenn: "Ikke har jeg vondt i den tåa" -fra en sang.