fredag 3. september 2010

Trist

I livet møter man både oppturer og nedturer. Denne uken døde min svigerfar og ungenes bestefar etter relativt kort tids sykeleie og sorgen er stor. Dagene er tunge for min familie og minnene er mange og gode. Jeg er svært glad for at vi har levd så pass tett på ham og at han var en del av vår hverdag. Hvil i fred, gode snille mannen, vi vil aldri glemme deg!

En bestefar er trygg og god
i alt han gjør og sier.
Han tar deg med til fortiden
på livets gamle stier.

Han oppmuntrer og trøster deg
på sin egen fine måte
og bringer latter’n frem igjen
selv om du ville gråte.

En bestefar er kunnskap
og erfaring uten like.
En bestefar er selve kongen
i vårt barndoms rike.



(ukjent)

3 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Ååååååå....som jeg føler med dere!For akkurat slik du beskrev en bestefar;en slik en har vi også.Og han begynner å dra på årene...70 i år...klart man vet ikke hva som venter og man gjør seg tanker - og det blir forferdelig den dagen han ikke er her mer! Gråter på dine vegne - ta vare på alle gode minner til dere møtes igjen!!!!
klem

Christine C sa...

Jeg kjenner sorgen din - de er umistelige disse fantastiske bestefedrene. Ta vare på hverandre og minnene.

God klem.

Unknown sa...

discover this find more information visit the site find here check this site out https://www.dolabuy.ru/